BYRON BAY!

Äntligen har jag internet och bilder!! 
 
Byron helgen var helt underbar, jag vart förälskad i ByronBay! 
En liten mysig by och underbart väder hela helgen!
Resan började på Torsdagen och vi anlände sent på kvällen så vi tog en promenad och kolla läget överallt bara, på Fredagen hade vi ställt klockan på typ 8 och gick upp för att hyra cyklar av hostelet vi bodde på (det var gratis) vi tog cyklarna och började cykla upp mot östligaste punkten i Australien som finns i ByronBay, det slutade dock med att vi gick pga det var så högt upp på ett berg så det vart sjukt jobbigt. Var dock svinkul att cykla ner och det gick på någon sekund bara kändes det som, efter det turistandet så lånade vi en surfbräda av hostelet vilket också var gratis och drog ner och surfade lite, vår bräda var jättesvår att surfa med men vi träffade på 2 Svenska killar ute i vattnet som hade nybörjarbrädor så vi fick testa dom och JAG LYCKADES STÄLLA MIG UPP!!! så ledsen att jag ej fick bild på det dock :( 
Lördagen och Söndagen blev det hänga på stranden och bara ta det lugnt och njuta av livet, helt underbart !
Utelivet i Byron var superroligt och det var sjukt slappt så det var inga krav på snygghet och vi fick även ha flippflopp på oss ute, AMAZING! 
 

Bilderna över är från Östligaste punkten, utsikten och fyren. Riktigt fin utsikt helt underbart faktiskt. 





 
En del bilder från vår surfning, dock inga roliga kanske men alltid någonting :-D

Självklart lite party bilder också!






Last day in Byron @ the beach




Så många fina kort😍... Ser helt underbart ut.....

2015-04-08 kl 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback