Johanna 20ååååår!!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är de Johannas födelsedag! Hipp hipp hurraaaa.

Idag började jag jobba vid 7, lät Johanna sova lite längre än mig innan jag och barnen väckte henne med födelsedagssång och frukost på sängen. Gjorde en asnice frukost åt henne då jag jade färgkaramell i vattnet å flingorna mm och hon fick även en lussebulle, tog en bild på det men den har försvunnit från telefonen helt spårlöst. 
Efter hon vaknat åkte vi till Playgroup, efter det så åkte vi hem o laga pannkakor och sedan tillverkade vi leklera vilket gjorde Jesper superglad.

När Jag slutade jobba tog vi de bara lugnt innan maten och efter maten blev de tårta och sång för Johanna. Jag har sådana omtänksamma värdföräldrar, helt underbara! 

Vi avslutade kvällen med att hyra film och krypa ner i soffan med jordgubbar, vindruvor och ett glas vin. Riktig mysdag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback