Saturday, Andys birthday party!!

I lördags fyllde Andy år (My hostdad) Så det kom gäster hit och det blev lite fest här hemma. 
Riktigt trevlig kväll och det bjöds på dominos pizzor och massa smått och gott. 
Sent på kvällen vakna Liam och vägrade somna om så jag passade på att mysa lite med honom då eftersom jag redan satt med tårar i ögonen pga att jag snart ska lämna denna underbara familj. 
Jag kan inte beskriva hur jobbigt det känns men jag får träffa dom igen! 
Kommer sakna hela familjen så himla mycket, bokstavligen världens underbaraste människor som jag hoppas att få evig kontakt med. 
Lördagen var bra iallafall och vi gick och la oss vid 2 tiden. 



😢tur att du haft en bra familj, måste vara jobbigt att snart lämna dom!!!

2015-04-28 kl 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback