Stanna en extra natt i aussie!

Ja, nu skulle jag ha suttit på planet påväg till Bali, men ikke! 
Idioterna jag bokade biljetten av ställde till det rejält så jag åker imorgon kväll istället.
Det positiva med förseningen var att jag hunnit skypa med mamma, Ali, Nellie, pappa och Michaela idag. 
Saknar min familj så mycket! 
Var skönt att få prata med dom faktiskt, till och med Zlatan och Hugo fick prata med varandra genom min iPad och telefon haha.. Saknar❤️





😂😂😂men det var Zlatan och Hugo❤️härligt att skypa idag med dig tror vi skypade från 9-12😁... Som jag saknar dig , men du kommer ha det så kul i Bali👍

2015-04-30 kl 16:15:52

Hej värdens bästa syster ska bara säga att jag har fått din blogg nu så nu vet du de👍👍❤️❤️Fina kort här ♥️♥️😘

2015-05-12 kl 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback