Thursday 25/2

Klockan är nu 18:00 här i Australien och min dag har varit så extremt lugn så jag har faktiskt inte så mycket att dela med mig av. 
Vi åkte iväg på simskola och efter den var det lunch/sova på schemat och sen kom Anneli hem vilket betydde att jag slutade. 

Vissa dagar finns det verkligen inte mycket att berätta om, att jobba mån-fre får upplevelserna att stanna upp lite. 

Haha, men det knallar på för mig och idag ska jag för första gången testa korvstråganoff här i Australien, vi får la se hur god den är, korven är ju inte alls god här och mammas korvstråganoff slår ALLAS! Den är magisk, min favoriträtt på hög nivå! 
Den maten som ska stå på bordet den dagen jag anländer till Sverige igen. Haha
Xoxo <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback