Närmar sig, 11dagar kvar i SWE!

Igår kom jag hem ifrån Thailand efter en semester på 3 veckor, har haft det helt underbart men har även längtat hem och haft oro i hela kroppen då jag om bara 11dagar ska flytta till Australien. 
 
Jag har mycket att fixa och många att träffa innan jag beger mig mot Aussie vilket leder till mycket stress nu. 
 
Är just nu sängliggandes och mår illa så fort jag rör mig och valde därför att fixa en blogg så jag har det gjort, här kommer jag skriva om mitt liv i Australien så att alla mina nära och kära kan följa med på min resa och mitt liv.
 
Jag kommer att jobba som Aupair i Australien, familjen jag kommer bo hos har 2 underbart söta pojkar som är 1 och 3år.
Som det känns nu efter all kontakt jag har haft med dom så kommer det bli en perfekt familj att bo hos.
Håller tummarna. 
 
Jag har haft turen att lyckas hitta min familj endast 40 minuter ifrån denna tjej, Ebba från Sandviken men som nu bor på Gold Coast. Så lycklig!!! 
 
 
Och även denna tjej hamnade jag ungefär 1,30h ifrån då hon bor på sunshine coast i Noosa. 
2 underbara tjejer och jag bor mitt emellan dom. Happy!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback