Australian Zoo, Saturday.

En dag på Australian Zoo med Ebba och Johanna! 
Ja, nu har jag äntligen besökt Australian zoo, riktigt roligt att få vara på Steve Irwins zoo. 
Liten besvikelse var det dock, men det var ändå en sån där sak man bara lära göra när man väl är här i aussie. 
Har inte så jätte mycket att berätta faktiskt, bilderna får säga lite mer än mina ord. 
Under en show dom hade så hade dom en storbilds tv där dom visade filmer på Steve från när han levde och dom hade satt ihop ord från olika filmer och gjort det till en sång, ganska tufft faktiskt. Var nära tårar i ögonen faktiskt men jag klarade mig. haha! 
 
 
 

Vad ni får uppleva mycket😃

2015-03-24 kl 15:54:06

Ååå såååå fina kort😍😘😘

2015-03-24 kl 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback