Today

Idag gick vi upp tidigt och satte oss och käka frukost innan solstolen skrek efter oss. Låg och sola tills 2 tiden då vi klämde i oss mat, har haft lite problem att få i mig mat de senaste dagarna, vet verkligen inte varför men mår typ illa av tanken på mat..."/ jag hoppas de blir bättre snart så jag kan känna sug för nått och ej få kväljningar av tanken på Mat... 
Lyckades ta oss till gymmet idag också, tack o lov :D imon är en ny dag med nya tag. 

Har inte så mycket att berätta eftersom de mesta vi gör om dagarna nu är att njuta av sista tiden här och sola. 


Vad härligt det ser ut! :)

2015-05-18 kl 16:22:07

Åh, jag vill också ligga vid en pool!! :D

2015-05-18 kl 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback